Rheden heeft een Burgerakkoord Rheden CO2-neutraal!

De G1000Rheden zit erop! Het resultaat: Het Burgerakkoord Rheden CO2-neutraal. Hierin staan de voorstellen voor een CO2-neutraal Rheden.

12 november zijn er 210 burgers naar de Ontmoetingskerk in Dieren gekomen om samen het Burgerberaad G1000Rheden af te sluiten. Tien groepen deelnemers die in de afgelopen maanden een onderwerp hebben uitgewerkt presenteerden hun voorstellen. Er waren panels van burgers, experts en politici die daarover vragen stelden. Zo kon iedereen alle voorstellen nog eens grondig bekijken en met elkaar doorspreken, voordat het tijd was voor de stemming.

Iedereen die had meegedaan aan de Burgertop op 25 juni, had stemrecht bij de Burgerraad. Er waren zaterdag ruim 150 deelnemers die meededen aan de stemming. Eén voor één kwamen de voorstellen van de Werkplaatsen voorbij, opgedeeld in meerdere beslispunten. Van de 48 beslispunten waarover werd gestemd, hebben de aanwezige deelnemers er 38 overgenomen in het Burgerakkoord, door er in meerderheid vóór te stemmen. Benieuwd wat er in het Burgerakkoord is gekomen? Lees dit document: Burgerakkoord Rheden 12november 2022

Rheden heeft een Burgerakkoord Rheden CO2-neutraal!
Schuiven naar boven
error: Content op deze site is beschermd.